Norrbackagatan.

Jag älskar lukten av ett riktigt garage. När min familj och jag bodde på Norrbackagatan bröt jag och mitt häng alltid  in oss i ett stort garage där. Det var helt grym mark att cykla på och sen luktade det så gott. Starka oljor och bensin. Det är bland det bästa jag vet.
Efter kött och killar såklart.

Jag hade alltid en vinröd basker, svart skinjacka, smala jeans och svarta converse.


                                                                         
Jag var jättelik flickan i filmen My Girl.

Vi blev jagade av knuttar som sa att vi skulle få stryk om vi fortsatte bryta oss in. Men vi kunde inte låta bli. På nätterna var det råballt att hänga runt därinne. En gång kom en av bråkstakarna i skolans pappa som var skitläskig fram till oss på sin motorcykel. Han såg löjlig ut med tighta jeans och solbrillor. Sa åt oss att vi skulle sticka. Jag fick fnitternoja och bara rågarvade honom i ansiktet medans Carro min kompis kissade på sig.


Det bodde så mycket konstigt folk där. En kvinna som vi alltid hörde skrika och bråka med sin man blev mördad för bara några år sen. Det var så läskigt att läsa om det när man hört henne skrika under halva sin uppväxt. Vi ringde polisen flera gånger men hon drog alltid tillbaka anmälan.



Jag vill aldrig mer bo på Norrbackagatan.


Kommentarer
Postat av: Kakis

Meeen.. vi ska ta en pizza på Arizona på Norrbackagatan i sommar! Med rödbetor, feta, honung, valnötter å ruccola åsså ett glas rosé på det.



Det, unga fröken, är succé!



2009-04-16 @ 13:23:26
Postat av: Ball

Jag vill bo på Norrbackagatan

2009-04-16 @ 17:56:20
Postat av: Anonym

Kaks: Arizona är råöverskattat. Vi kan hänga nån annanstans.



Ball: Stay tuff.

2009-04-16 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0