Jag undrar vad jag någonsin gjorde för er.


Ni har pussat mig när jag sagt något korkat.


Ni har velat hålla mig i handen. Värmt mina händer när dom varit kalla. Bjudit mig på middagar. Köpt presenter från Tokyo. Brytt er när jag varit ledsen. Velat presentera mig för era vänner. Ringt när ni sagt att ni ska ringa. Varit snälla mot mig fast jag varit dum. Lyssnat på mig när jag sagt att jag ska ändra mig. Inte blivit arga när jag gjort bort mig. Ni har rest med mig. Ni har sovit med mig. Skickat gulliga sms. Sagt att låtar får er att tänka på mig. Ringt på min dörr mitt i natten. Tyckt att jag är fin. Pussat mig på gator och burit på mig genom kvarter. Legat i sängen och skrattat med mig i timmar.  Suttit på berg i ösregn med mig. Hållt min kaffe när den varit för varm. Gråtit på grund av mig. Lämnat fina lappar på mitt nattduksbord. 




jag glömmer aldrig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0