Rupert and the FROG SONG




En film som jag tycker att alla kids borde se. Den gav mig känslor som jag inte riktigt kan beskriva och jag hoppas att mina barn kommer få uppleva. Rårädd men samtidigt ville man se den om och om igen. Min syster och jag satt som klistrade. Det är nåt magiskt med filmen. Och nu snackar jag om just den versionen som vi fick från England på VHS när vi var kids. Filmen var från sjuttiotalet och den är rätt knarkig. Fast på ett bra sätt. Det är det här omslaget ni ska titta efter. Grym film plus att i slutet är det  två tecknade musikvideos med Linda McCartney låtar. Låten och videon till Oriental Nightfish var jag besatt av. 

Se här



Eftersom jag inte får det att funka med att lägga upp film så får jag länka.


Ingen great success jag vet. Ledsen för det.





Kommentarer
Postat av: Alf

Den där videon var helt sjuk

Jag har fortfarande flashbacks efter den

2009-04-11 @ 02:11:21
Postat av: fiffi

helt härlig.

2009-04-14 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0