Min stora svarta sten.



Ibland när jag går på kullersten tänker jag på honom.

Idag har jag en stor svart sten i mitt bröst. Han kommer fram ibland och stannar i några dagar, Jag vet att det är en han för det känner jag. Jag tycker om honom för han kommer när han som mest behövs. Alla behöver svarta stenar i bröstet ibland. Fast många törs inte. Jag älskar min svarta sten fast han gör så himlans ont idag. Det känns som jag sörjer och jag vet att jag kommer gråta mig till sömns inatt. Ändå känns han så fin. Han känner att jag tycker om honom massor och försöker ibland äta upp mig inifrån. Men han slutar alltid innan det går för långt för han älskar mig.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Fint.

2009-04-28 @ 19:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0