Vi såg aldrig varandras ryggar.


Du gillade mina kurvor.

 

Det var en varm sommar. Du höll handen på mitt lår hela vägen. På flyget, båten, tåget och i bilen. Din hand låg så bra där. När den rörde sig kittlade det till i magen. Vi simmade långt ut. Jag blev rädd och du simmade tillbaka med mig. Vi låg i sand utan handdukar. När vi sov såg vi aldrig varandras ryggar. Vid satt länge varje frukost. Bredvid varandra. För vi gillade det. Vi drack kallt te som stått en natt. För vi gillade det med. På dagen var du hos mig. På natten var du med mig. Du var det bästa jag visste. Jag undrade ofta vad du tänkte på. Jag ville vara din bästa vän. Ville att du skulle ringa mig först om nåt hände dig. Du frågade ofta vad jag tänkte på. Du visste att det var på dig. Jag tänkte jämt på dig. På vägen hem pussade du mig hela vägen. I bilen, tåget, i båten och på flyget. Det här berättar jag förhoppningsvis för dig om några år. För nu är det bara en liten dröm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0