Du var flott.


Nu kan man nog åka skridskor i parken. Men när vi satt där var vi barfota och kaniner skuttade runt.

Vi gck ut ur din port. Det var sommar och kväll. Du skulle resa bort. Vi satt i Vasaparken. Pratade på en bänk. Jag tog av mig mina röda plastskor och la benen över dina. Mina röda skor som luktar godis. Dom gör det. På riktigt. Jag var så glad över att sitta där med dig. Om du bara visste. Jag lyssnade på dig och tänkte att det nästan kändes som en dröm. Du var så flott. Så himlans flott. Jag köpte ett helt nytt par röda godisskor. Dom ligger oanvända i sin kartong. Vi önskar att få sitta på en bänk med dig i Vasaparken nästa sommar.



Här ligger dom och väntar. Skorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0