Varför hängde vi inte mer.



Det finns vänner som man ibland bara växer ifrån. Försummar eller glömmer. Det finns en mening med allt. Fast ibland kan jag inte låta bli att tänka "Varför hängde vi inte mer?". Inte heller kan jag låta bli att sakna er. Men jag är glad för vänner jag haft genom livet och dem jag har kvar idag.
 

Matt Dillon


Du var min första vuxna relation. Jag stöttade alltid dig fast jag var lite skeptisk. Du blev  för mycket. Egenkär. Ibland undrar jag hur du mår än idag. Vi höll i alla fall i 6 månader.



Freddie Mercury


We had some good times. London 1983 var flott. Du gav mig goda råd och räddade mig ur en jobbig relation. Den här bilden tog jag på dig under en intervju i Moskva.


Prince

Du hade nummer 3. Vi spelade bra den sommaren. Vårt lag var unikt. Jag var den enda tjejen och den enda "whitie". Ni kallade mig så. Jag fick alltid fota.


Jane Mansfield



Vi hade roliga nätter ihop med cigaretter och män i kostym. Men jag var alltid i underläge. Din byst kom emellan oss.  Den här bilden är ett sånt bra bevis på hur jag inte kunde dölja det. Vi hördes aldrig mer efter det att den publicerats.






Så kan det gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0