Han finns lite överallt.


Hon tycker också väldigt mycket om en kille. Och hon har päls.


Hans smak sitter kvar på mina läppar. Jag gillar det. När jag dricker mitt kaffe på morgonen undviker jag att nudda just läpparna så att han sitter kvar ett tag till. Ju mer tid av dagen som går desto svårare blir det att nöja sig med bara hans doft på mina kläder eller hans smak på mina läppar. Då vill jag ha honom på riktigt. Det finns inget som slår honom på riktigt. Jag hade päls när jag träffade honom. Han hade mössa. Nu har jag bara ben och han pottfrisyr. Igår tog jag på mig en tröja som jag gömt undan ett långt tag. Mitt ex gamla tröja. Men igår när jag hittade den kändes den som vilken gammal tröja som helst. Det är på grund av han med pottfrisyren. Det är bra. Han är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0