Det känns inuti.



Jag har valt fem låtar som känns inuti. Som får mig att tänka på honom. Men det finns hundratals. Det är inte mitt fel. Det bara känns i kroppen när jag hör dom. Precis som han känns. Han känns som ingen annan.


Här är mina fem låtar.





Make It Easy On Yourself - Dionne Warwick

Här tänker Dionne på hur mycket hon vill hålla hans framsträckta hand. Men hon vågar inte. Precis som jag med honom ibland.

 
Highschool Lover - Air

Den gör lite ont i hjärtat och känns härlig på samma gång. Jag vill ligga bredvid honom. Nära.  Och känna honom andas när jag hör den.



In the Land Of Make Believe - Dusty Springfield


Vi har hånglat till hennes låtar.


Mad About The Boy - Dinah Washington 

Dinah vet exakt hur jag känner för den här pojken.



Bathroom Girl - Air

Jag har legat på sängen med mina kompisar såhär och tänkt på honom. Hållt i telefonen med.





Kom ihåg. Det vara bara några få låtar. Det finns en massa dansanta och roliga också. För han är rolig. Och han är härlig.  Väldigt bra faktiskt. Fler borde vara som honom.





Kommentarer
Postat av: Kakis

Och fler borde vara som du!

2009-06-22 @ 16:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0