Om jag var med i ett band.

Då skulle jag vara med i The Supremes. Ha två tjejer med mig överallt som bara sjunger om kärlek och brustna hjärtan. Vi dricker kaffe på flygplatser och cocktails i fina lobbys. Vinkar till unga tjejer som känner med varje låt vi sjunger.  Våra skivomslag är fjantiga men ändå helt magiska. Sånt där som bara vi kan komma undan med.  I intervjuer sitter vi med benen i kors och händerna i knät. Vi är vältaliga och vackra. Kvinnor med former och stil.


Jag ska alltid stå  i centrum. Men vi är så bra vänner att ni låter mig.

Vi älskar att älska. Men vi älskar att ha ont i hjärtat också. Det är viktigt för oss. Att känna. Även om det gör ont. Vi gör allt för kärleken och tar alla risker för att få smaka på den. När vi blir kära blir vi råkära. På pauserna mellan låtinspelningar ringer vi våra killar och berättar hur mycket vi saknar dom.  Vi skriver mycket låtar om hur det känns att vara ifrån våra killar. Och hur det svider när dom lämnar oss. Vi ger så mycket av oss själva. Men vi älskart.

En idé om oss.


Vi är glada. Hemma från turné. Våra killar väntar bara några meter bort.


Vi är alltid så tjusiga.


Vi  sliter och sjunger men tänker på hans senaste sms.




Nu måste jag sluta skriva för vi ska spela in en låt.

Kommentarer
Postat av: Elias

Underbart!

2009-06-07 @ 00:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0