Du har fått en egen signal.


Så här kan det se ut när jag pratar med dig.  


När jag pratar i telefon med dig brukar jag gå runt och ta på saker. Eller så ligger jag helt still på sängen, Kanske sitter jag i en stol. Ibland i min fåtölj och ibland går jag på gatan. Då brukar jag hålla för ena örat så jag hör dig extra bra. Jag brukar ha svårt att fokusera. Måste gå iväg och bara lyssna på dig. Oftast står jag och tittar ut genom mitt fönster. Du har en behaglig röst. Du pratar roligt. Jag tycker om att prata i telefon med dig. Men allra bäst tycker jag om att se dig.  För då kan jag röra vid dig. Jag kommer ihåg första gången du ringde mig. Jag satt i min soffa. Det var ett nummer jag aldrig sett förut. Fast jag visste att det var du. Då satt jag helt still. Som frusen. Du hade varit på bio. Jag satt i min soffa och lyssnade på musik. Det var kallt ute. Det var februari månad. Nu är det Juni månad. Vi pratar fortfarande. Du ringde faktiskt mig precis nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0