Ellen Bacon








Det känns som om jag skriver ett inlägg om en gammal god vän. Hon heter Bacon och har hängt med så länge jag kan minnas. Jag älskar henne. Jag minns inte mycket från min barndom. Men jag minns att när vi var ute på sjön med farfar satt jag och min syster och åt torkat bacon. Det tyckte vi var great succes.

Jag har en syrra som går i mellanstadiet. En tjej i hennes klass heter Ellen och älskar bacon. Det är det bästa hon vet. Några kids åkte dit för klotter i plugget. Någon hade skrivit "Bacon" på väggen. Ellen försökte neka men alla visste om hennes passion. Det är nog det bästa jag har hört. Hon bär plåster med tryck på.  De andra tjejerna har plåster med hjärtan och pussmunnar. Ellen har olika typer av kött. Baconplåstret är förstås favoriten.


Funderar på att lägga till Bacon som mellan namn. Fiffi Bacon Jenkins.


Ellen 12 år och bacon är GREAT SUCCES!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0