Fiffi





Namnet har hängt med sen jag föddes. I många år har jag vetat att Fiffi kopplas lätt ihop med pudlar eller andra små hundar. Men för första gången i mitt liv fick jag i våras veta att Fiffi även är ett namn på tjejers kön.

Det var min kompis Anders som kläckte denna nyhet för mig.  Visserligen är han från Göteborg och där säger dom ju mycket konstigt tänkte jag. Men detta blev nåt jag efter den dagen hörde nästan varje dag. "Fiffi betyder fitta" Ja ingen är ju gladare än jag!  Det är ju en riktigt trevlig sak tycker jag.


En kille på dagis kallade mig för "Fitti" det störde mig inte. Han hade det ändå så jobbigt hemma. 

Ingen nyhet men här kan man i alla fall designa sin egen fiffi.


http://fiffi.rfsu.com/


Go bananas.

Kommentarer
Postat av: Ballvaro

I chile finns det en skodeo som heter Fittig

2009-03-24 @ 15:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0