Fuck you, you fucking fuck!






Varför är det så skönt att svära?  Det är nåt visst med det. Jag har alltid tyckt om det.
Jag störs inte av att andra svär heller, tvärtom. Det känns skönt att svära. Inte bara när man är förbannad eller glad. Det är skönt jämt.

Det är roligt med svordomar. Jag får en känsla utav  välbehag när jag hör svärord. Ingen av mina föräldrar svär speciellt mycket. Faktiskt väldigt lite. Och enligt farmor är till och med ordet "Taskig"  en svordom. Är det fult när tjejer svär? Nej inte fulare än när en kille gör det. I min mening anses det ju endast härligt.

När jag var i New York fanns det tröjor med trycket "Fuck you you fucking fuck" den kan ju bara ha spridit glädje på gatorna.

"Fan , helvete, jävlar" är skönt att säga. Jag slänger mig med en del grövre ord i mitt vardagsspråk. På gott och ont. En stor del tycker ju att det tyder på dåligt ordförråd och anser det fult.


Om jag ska vara helt ärlig så litar jag inte på folk som aldrig svär. Så alltså, att svära är en GREAT SUCCESS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0