Han kommer alltid att vara "killen som fes i duschen".




Sommar på Gotland. En kille jag dejtade ett tag kom och hälsade på mig när jag jobbade där. Vi bodde på hotell ihop och hängde på uteserveringar. Jag tyckte det var lite halv beigt att han var där men nu var det ju försent att dra sig ur.

En morgon då han dushar och jag gör mig iordning utanför så hör jag ett högt pruttljud från duschen.
Jag reagerar och tänker "men fan va  oskönt". Sekunden efter händelsen hör jag "Fiffi vad gör du där ute"  från badrummet. Hans röst låter skärrad och han försöker dölja vad han precis har gjort genom att antyda att jag stökar utanför.

Fast det var du som fes....


Det är lite synd om honom för jag vet att han vet att han alltid kommer vara "killen som fes i duschen"


Vi sågs aldrig mer.

Kommentarer
Postat av: R

regisserade han cakefarts.com?

2009-03-11 @ 12:25:09
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: kak

haha ja det var ju INTE killen på bilden iaf.

2009-03-11 @ 14:46:47
URL: http://mactastiskt.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-03-13 @ 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0