Ibland vill man bara dra fram en ak:4 och rensa lite.




Jag blir ASFÖRBANNAD på väg till jobbet när folk blockerar rulltrappan eller går långsamt. Ryggsäckar i lokaltrafiken. När folk på stan går fem personer i rad. Folk som inte vet vart dom ska gå och står i vägen för mig medans dom funderar. Trångt i tunnelbanan och personen som stinker svett och inte har duschat på 5 dygn ska ha armhålan över mitt ansikte medans han/hon håller i sig. När jag kommer till kontoret och nån anonym trött jävel har spillt kaffe över hela mitt anteckningsblock. 

Människor i mataffärer som springer runt som galningar och spöar en med kundkorgen eller kör kundvagnen i hälen på folk. Folk som panikhetsar av flygplanet som om dom kanske inte skulle komma av annars.

När jag fyller 25 kanske jag ska önska mig lite anger management istället för ett presentkort på Svenskt Tenn.


SUCCÉ!


Kommentarer
Postat av: Corre

Inte att förglömma är också alla de parkerar sina barnvagnar i de smala butiksgångarna så att framkommligheten blir, minst sagt, begränsad. Alla de som talar högt och ljudligt om personiga spörsmål i mobilen på allmän plats. Alla de som ännu inte fattat att högertrafik gäller överallt och oavsett färdmedel samt alla de som envisas med att tränga sig in i tunnelbanevagnen innan alla de som ska gå av hunnit göra detta.. Så dumt! Listan skulle för övrigt kunna göras hur lång som helst.

2009-03-17 @ 21:26:52
Postat av: Higge

När man går nära en vägg eller mur, och mötande person siktar på det lilla utrymmet mellan en själv och väggen/muren, trots att hela trottoaren/gångstråket åt andra hållet är fritt. Det är irriterande. Ibland går man demonstrativt närmre väggen/muren, och då siktar inte sällan mötande människa ännu snävare och mer bestämt. Hjärnblödande vansinnig kan man bli då.

2009-03-17 @ 21:33:31
URL: http://higge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0