Love hurts



När jag gick i lågstadiet hade vi som så många andra skolor i tradition att bjuda hela klassen på chips och glass när man fyllde år. Micke som var en riktig bråkstake spöade bland annat mig och alla andra i skolan. Hans favorit grej var att slå huvuden mot stenväggen. Ett riktigt litet charmtroll.

Den här gången var det hans födelsedag och treat för klassen, Det blev väldigt mycket över. Så jag tog tillfället i akt att fråga chans på Micke. Han blev glad och sa ja. Precis som jag hade i åtanke bjöd han mig på allt. Vi satt på berget och svullade. När alla påsar och Big Pack var tomma gjorde jag slut. Det skulle jag aldrig ha gjort....


Cedric och jag var ihop i fyra dagar. Jag visade honom i skolkatalogen för pappa och han sa att han tyckte han var ful. Det gick ju inte alls för sig om pappa inte samtyckte. Dagen efter bjuder jag Cedric på en Läkerol och säger att det är slut.

"Varför då?" frågar Cedric. Jo svarar jag "för att min pappa tycker att du är ful"


På kvällen ringde hans mamma hem till oss och skrek på pappa i en halvtimme.

Kommentarer
Postat av: Lilja

aint saying she´s a gold digger... man ska lära sig i tid, bra där!

2009-03-12 @ 00:19:43
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-12 @ 00:26:24
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: R

fint att din pappa sa att din kille var ful.

det är föräldraskap det.

:)

2009-03-12 @ 09:10:19
URL: http://www.grapoluponape.blogspot.com
Postat av: Anonym

skillnad på gold digger och på att vara smart. fast jag fick ju iofs stryk....

2009-03-12 @ 09:37:11
Postat av: Anonym

Haha fan va skön du är! Visste inte om det där med Cedric! haha

2009-03-12 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0