Min mamma


Hon är rolig. Min mamma är riktigt rolig. Hon har ett skratt som jag önskar jag hade. Ni vet när någon skrattar och det känns sådär hjärtligt.  Det är på riktigt.


Min mamma fick mig när hon var ganska ung.  Det är jag glad för. För annars hade jag eller mamma inte varit som vi är idag. Hon är min bästa vän.

När jag blir mamma så önskar jag att jag blir precis som henne.  Verkligen precis som henne.


Jag är lik min mamma.  När folk påpekar det känner jag mig bäst i världen.



Om någon frågar mig vad min bästa egenskap är så är svaret  att jag är lik min mamma.


Tack Mamma.


Kommentarer
Postat av: Higge

En snygg kvinna, din morsa. Great success!

2009-03-25 @ 12:41:13
URL: http://higge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0