Mamma

Mamma delar med sig av  fragment från förr.

En gång var jag ute med Ylva och vi hade inga pengar och hon tjatade om att hon ville ha en öl - jag blev irriterad och sa ja men fan ta ett som står i baren då om du är så jävla törstig - Ylva gick fram till baren där det stod en del nybeställda fulla öl och andra glas - lyfte det med mest i och ropade till mig -Skall jag ta detta glaset?



Min bästa kompis som litens familj bodde i södertälje nånstans i skogen och var en riktig Hillbilly familj - bilvrak på tomten och banjo spelande ufon - hennes brorsa kom glatt utspringande från rucklet de bodde i och skrek - titta Marina - jag har färgat håret !!! När Mamma frågade vad han färgat med eftersom han luktade apa sa han glatt - med soja såklart annars går det ju inte att tvätta ur! 

/ Lena



ROBIN


Jag har gästbloggat på Robins blogg Handfat för Jättar idag. 
http://www.grapoluponape.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Higge

Hur ligger det här till? Är du Robins flickvän?

2009-03-13 @ 22:49:35
URL: http://higge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0