Taxibrallan

Vad är det med killar som har en låda dumle under sängen? Det är verkligen sjukt enligt mig. Sen att ha en tavla på Kajsa Anka ovanför sängen är ju inte heller någon succé.

Jag dejtade en kille en gång som fick smeknamnet "Tältet" och "Taxibrallan".  Han visste ju inte om det såklart. Det var ingen långvarig historia för jag kunde inte släppa taxibrallorna ur tankarna. Byxor som är för stora och hålls uppe med ett skärp som dragits åt hårt. Han hade till och med gjort egna hål i skärpet för att kunna spänna hårdare. Sådär så det blir ihopvikt och skrynkligt runt midjan. Lite kostymbyxa fast ändå inte.


Man kan ju verkligen hitta fel på folk om man inte är tillräckligt intresserad.  Jag minns en fika med mina tjejpolare då vi pratade om olika typer av tält som påminnde om hans byxor i flera timmar. Schyssta tjejer. Great Success.



Tyvärr såg han inte ut såhär.
Tyvärr såg han inte ut såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0