CykelJohan



Du cyklade längs Folkkungagatan och ropade mitt namn. Jag hörde inte. Du ropade igen och jag stannade till. Du tvärnitade framför mig. Du log och var söt. Vi bestämde att vi skulle ses på torsdagen. Jag hade inte träffat dig sen vi gick i samma klass i fyran. Jag var lite kär i dig då. Du kom hem till mig med en massa fin mat. Du hällde upp vin och bubbel. Du hade till och med köpt dessertvin till efterrätten.  Du skämde bort mig. Flera kvällar gjorde du det. Vi låg på golvet och lyssnade på musik. Jag hatade mitt jobb och du skickade små roliga mail till mig för att göra mig glad. Jag kysste dig utanför Roxy. Du var i Japan ett tag på jobb. Du kom hem med en massa presenter till mig. Inslagna i fint papper och askar.  Du lämnade en rolig lapp på min ytterdörr. Den hängde där när jag kom hem från jobbet. Du var verkligen härlig.




Förlåt.



Kommentarer
Postat av: Andreas

Andreas här... När man läst din blog så förstår man ju pecis hur tjejer tänker.. skitbra hehe.. Några sköna planer för helgen? Hade du en trevli födelsedagstillställning förra helgen förresten. Hade ju tänkt att droppa förbi, men var väldigt seg efter fredagen.. Här är min blog oxå.. Har du pitchat nåt med chefen din om plåtningen än?

2009-05-15 @ 13:30:44
URL: http://andreassandberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0