Du samlade på japanska leksaker.




Det var inga billiga grejer.


Jag ville köpa ett par Dior skor. Jag ringde till dig från Manchester när jag stod i butiken med skorna på. Dom satt perfekt. Jag älskade dom. Vet inte varför jag ringde dig. Men jag bad om lov att få köpa skorna. Du sa att jag skulle låta bli och spara pengarna. Dom var dyra. Mitt begär var starkt. Du började köra med mig. Jag lät dig göra det. Det kanske skulle öka mina chanser att få köpa skorna. Vi pratade länge. Jag hörde inte vad du sa. Tittade bara på mig själv i spegeln med skorna på. Dom skulle bli mina. Du sa nej. Jag började undra varför jag ens ringde dig. Du sa att om jag köpte några leksaker till dig från en speciell butik du kollat upp så fick jag köpa skorna. Du fick så jävla mycket av mig jämt. Du gav mig ont i magen. Jag köpte dina äckliga grejer. Bara för att jag skulle få köpa skorna till mig själv. Du trodde inte ens på mig när jag gjorde slut. Du stod kvar i trappen när jag kom ut och log svinigt. Du trodde jag skulle säga att jag ångrat mig. Men jag gjorde slut. Och du dog.



Du var elak mot mig.



Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, du pratar om E >:

Rofl han blev fett ägd ju

2009-05-14 @ 20:34:12
Postat av: fiffi

Jossan du är rar.

2009-05-15 @ 11:58:20
Postat av: Anonym

Haha, du blev fett ägd ju!

2009-05-17 @ 13:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0