Jag satt utanför 7-eleven på Sveavägen.



Det var kallt och jag trivdes inte i mina kläder. Jag kommer ihåg att det snöade lite. Jag skulle träffa dig. Jag ville inte sitta inne och vänta för det kändes töntigt. Jag tänkte att det var tuffare att sitta utanför. Min näsa blev röd. Var arg över skorna. Men det var försent. Vi skulle dricka te sa du. Du plockade upp mig där och vi gick mot dig. Jag var lite nervös. Vi satt i ditt kök. Vi drack te. Du pratade jag lyssnade. Sen pratade jag. Jag rodnade flera gånger och det gjorde mig irriterad. Jobbigt för det blev varmt. Vi satt en stund. Sen skulle jag gå hem. Det kändes konstigt att jag varit hos dig. Men det kändes mest bra. Jag hade ju velat träffa dig så länge men visste inte riktigt hur det skulle gå till.



Nu ses vi ibland. Ganska ofta.       



Och det har blivit nåt av det bästa jag vet.

Kommentarer
Postat av: fiffi

<3

2009-05-15 @ 13:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0