Det rinner nog i ögonen som det är.



Mina knän har i alla fall läkt.

Min kropp är så varm. Alldeles för varm. Jag kan inte sova. Det går inte att tänka på annat. Ens fundera på annat. Du har tagit över. Jag släcker alla lampor. Bäddar ner mig i nya lakan. Du har tagit över hela min kropp. Det var länge sen du var hos mig. I mig. Det går inte att koppla bort dig. Jag tog till och med fram tv:n ur garderoben för att jag trodde den skulle ge mig ro. Musik har jag inte ens vågat mig på. Det rinner nog i ögonen som det är. Jag vet inte hur många näsdukar jag förbrukat. Mina vänner har stött på dig på senaste men inte jag. Nu var det min tur.


Du heter feber. 40 graders sorten. Och jag vaknade med dig igår. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0