Det var på tiden.



Jag blev starkare i min nya frisyr och hade lika roligt utan dig.

Mitt hår låg på golvet. I en hög runt mina fötter. Det var dig jag klippte av. En del av mig som för mycket förknippades med dig. Vi skulle gå ut. Min lägenhet var fylld med flickor som målade läpparna och bättrade på mascaran. Själv gick jag till köket. Öppnade kökslådan och tog fram en stor sax. Gick tillbaka till hallen och klippte av mig allt mitt långa hår. Alla stannade till. Dom skrek att jag var galen. Men jag bara log. Min nya page var perfekt. Jag sopade ihop dig och dammsög upp dig. Mitt nya hår påminner ingenting om dig. Kort och lättskött. Du var lång och ängslig. Nu är du bara bortklippt.





Kommentarer
Postat av: Idun

Hej! är mickes kompis, vi träffade dig vi hornstull för några dar sen..

Grym blogg! :)



idun

Postat av: Fiffi

Tack Idun. Kul att du kom ihåg att läsa. Vi ses säkert någon torsdag. Hoppas.

2009-11-20 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0