Synd att jag inte kom ihåg mina läxor lika bra.


 
Jag skulle få hålla tal för att jag var så bra.

Jag kan nog alla låttexter i hela världen. I alla fall alla dom som är på svenska och på engelska. Det är onormalt. Folk hatar att åka bil med mig för jag sjunger med till alla låtar. Du kan byta kanal hur mycket du vill. Jag kan ändå allt. Jag kan liksom alla texter.  Jag som inte ens lyssnar på radio tycker det är sjukt att jag kan så mycket olika typer av texter och musik. Det måste vara från när jag var liten. Jag minns i sjuan hur vi satt och rostade bröd och lyssnade på Vinyl. Alla låtar på Vinyl kan jag. Utantill. På allvar. Disco, Punk, Rock, Hiphop, Soul. Det är inte okej. Jag kan allt. Jag som hatar Karaoke. Det är synd. För jag hade nog varit världens bästa Karaoke person. Fast där behöver man ju inte kunna texten. Jag skulle spela en mer avancerad sort. Utan text och bara melodi. Ingen skulle vilja möta mig. Det ni. Sjukt vad mycket jag är bra på egentligen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0