Någon sa till mig....

 

 

...att min relation till dig är som en film. Det är sant. Den är som på film. Inte för att den känns overklig. För mig känns den väldigt äkta. Det finns så mycket som är filmiskt över dig. Över oss. Jag vet till och med hur soundtracket skulle låta om vi var en film. Att första gången jag skulle ta mig mod att prata med dig råkade vara på en filmfestival gör inte saken bättre. Jag ser faktiskt annorlunda på saker sen jag träffade dig. På ett fint sätt. Om jag hade en filmkamera skulle jag göra en film till dig. En film som visar hur jag ser på oss. Du skulle ge mig en Oscar. Så mycket tror jag att du skulle tycka om den. Jag skulle tacka dig i mitt tal.

 

 

Vi är min favorit film.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0