Du är som ett par gamla skor.



Det ser lite ansträngt ut nät jag går.

För små som man envisas med att ha kvar i garderoben i alla fall. Aldrig slänga.  Man vet att dom inte passar. Men lik förbannat försöker man få på sig dom. Dom var ju så bra då. Nu skaver det och blöder. Man haltar omkring och river upp gamla sår. Man får svårt att ha andra skor till och med. En gång satt dom ju så bra. Man kommer ihåg varför man köpte just dom skorna och hur man gick runt i bara dom ett tag. Favorit paret. Man ville aldrig byta. Du är mina gamla skor. Min favorit. Som jag aldrig vill slänga.




Kommentarer
Postat av: deeloo :)

härligt skrivet o väldigt känslosamt! saknar dig plutt! pussssssss

2009-10-11 @ 23:55:23
Postat av: Fiffi

Delila. Kuksugerskan med ett hjärta. Puss

2009-10-13 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0