Du var ett svin.


Ett riktigt megasvin.

Bara sättet du svarade i telefon var risigt. Hur du väckte mig på mornarna. Du fjäskade alltid då. Den enda stunden du hade ett samvete. Du ville bestämma över mig. Mästra. Så som du betedde dig när vi var på restaurang. Jag fick alltid skämmas. Du kunde fnysa åt mig om jag ville äta kött och till råga på allt vilja ha en öl till det. Ingen riktig kvinna gör så kunde du säga. Det gjorde mig galen. Du ville ändra på mig. Mina kläder. Hur jag pratade. Allt. Jag minns hur jag satt och tuggade min köttbit. Min blick fast i din. Du log snett med mungipan och jag tänkte att du var det största svinet jag visste. I min fantasi såg jag hur bord flög och hur du hade en fet stek på tvären i halsen. Som jag tryckt ner. Jag tyckte inte du var speciellt snygg. Och att knulla dig var ganska ointressant. Men någonting gjorde att jag fortsatte att träffa dig. Kanske var jag rädd. Eller så var jag bara så sjukt uttråkad att jag till och med hängde med ett svin som du.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0