Jag är så bra på en sak.



Jag var väldigt omtyckt som sjuksköterska i flottan.

Sen jag var liten har jag alltid haft gåvan att prata. För mycket. Sälja in all möjlig skit på oskyldigt folk. Otfast har det faktiskt varit till min fördel. Jobb och en massa annat har kommit i min väg. Trots att jag saknade utbildningen som tjejen innan mig på intervjun hade. Jag fick jobbet. Jag har en förmåga att sälja mig själv. Så många stackars pojkvänner som gått på detta. Mitt jävla pladder. Jag kan nog bli president i USA om jag vill. Så skicklig är jag. Inte för att det verkar så svårt. Kanske snarare snacka mig till ett jobb som hjärnkirurg. Men det skulle jag ju aldrig göra. Utsätta andra människors liv och hälsa i fara. Det är ändå roligt hur min förmåga för första gången har satt mig i skiten. Nu kan jag bara vänta. Det tog femton år. Ja, det började så tidigt. Som tioåring tjänade jag egna pengar och pratade mig till saker barn oftast inte klarar av. Jag är ändå stolt. Men lite galen är jag nog.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0