Jag gråter tårar i form av hjärtan.

Det är alltid nån djävel i baren som ska muntra upp mig.


Jag satt på en restaurang med min mamma ikväll. Vi pratade om dig. Jag behövde prata med en vuxen. Jag ler varje gång jag pratar om dig. Även när jag gråter. Det är något med dig. Något jag inte känt för någon på väldigt länge. Mina tårar formas till små hjärtan när jag gråter över dig. Jag smakade på vinet och försökte se glad ut. Mina tårar landade i maten. Studsade ner bland mina musslor. Du har svårt för gråt. En helt annan relation till tårar än mig. Mina tårar fick min mat att smaka lite bättre. Jag älskar salt.




Jag älskar dig.

 





Kommentarer
Postat av: nilz

i'd want you back.

2009-10-22 @ 02:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0