Jag satte på mig min finaste klänning.



Vi tre. Man ser hur vi bara vill att du ska dra.


Den satt bättre än någonsin. Jag dansade runt i lägenheten. Som en tönt. Jag målade mina läppar röda och tittade mig i spegeln tills du ringde. Du ställde in. Jag tappade telefonen i golvet. Drog handen över munnen och smetade ut läppstiftet på kinden. Jag brydde mig inte om du var kvar i luren. Mina tårar började rinna. Klänningen var helt plötsligt ful. Jag stängde av musiken. Bytte klänning. Gick ner på stan. Skrattade åt vad som hänt. Du gjorde alltid såhär mot mig. Mina polare skrattade också. Du såg mig ute. Kom fram. Jag skrattade dig i ansiktet. Du såg ledsen ut. Ledsen för att du är en sån jävla idiot. En tönt som efter att jag raderat ditt nummer ville bli ihop. Men det ville inte jag. Jag ville hellre hångla med din polare. Det gjorde jag också. I smyg. Han kysstes bättre än dig. Du vet fortfarande inte om det idag. Nu gör du det kanske. Han var inte som du. Han tyckte om mig på riktigt. Idag skrattar jag åt er båda.






Kommentarer
Postat av: Carro

Åh I love it! Fuck dem!

En passande bild:

http://img.ffffound.com/static-data/assets/6/fb1ed187e6446f5145c371103fa134c5821f3fda_m.jpg

2009-10-13 @ 19:58:40
URL: http://almostseethesea.blogspot.com/
Postat av: Fiffi

Tack Carro. Ja. Fuck em.

2009-10-13 @ 21:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0