Kanske inte mitt bästa inlägg.




Jag var ute ikväll. Det var den konstigaste kvällen på länge. Killar jag träffat innan dig stod på rad. Ex eller bara tidsfördriv. Alla var där ikväll. Som om det gått ut någon jävla nyhet om att du och jag inte längre finns. Det var kul i början. Sen när jag stod där och dansade blev det mindre lustigt. Det påminnde mig bara om att du och jag är slut. Jag stod och skrattade och dansade. Men allt var bara en fasad. Alla frågade hur det gick med dig. Efter varje gång jag sa att det var slut kändes det mer på riktigt. Jag ville bara åka hem till dig. Men jag lät bli. Musiken tog över. Många låtar fick mig att tänka på dig. Nu är klockan tre och jag står på East och undrar varfor den där killen jag dejtade i julas vägrar låta mig vara ifred. Jag minns i våras när jag bara ringde dig och fick sova över. Det var fint. Saker är annorlunda nu. Men jag glömmer aldrig den våren. Nu sitter jag i en taxi på väg hem till mig. Kanske inte mitt bästa inlägg. Men ärligt. Jag kom precis till Mariatorget och undrar om du tänker på mig. Om du skulle vilja att jag låg intill dig nu. Nu är jag utanför min port. Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Carro

Usch... samma sak hände mig i torsdag, alla frågar o ingen vet o man låtsas skratta o att man rycker på axlarna åt att det är slut är en sån jävla lögn...man vill bara springa hem till den personen o att den personen ska öppna sin famn bara så där. Man bara klampar in utan att behöva plinga. Men det existerar inte längre... skickar massa kramar

2009-10-03 @ 12:19:18
URL: http://almostseethesea.blogspot.com/
Postat av: Fiffi

Det är tufft ibland.

2009-10-07 @ 15:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0