Ni luktar svin.



Jag älskar grisar. Men inte sånna som du.

Du pratade bara om dig själv. Tog plats och höll min hand bland folk. Du var inte speciellt intresserad av mitt liv. Avbröt mig alltid. Det var så viktigt allt du sa och gjorde. Tyckte du. Mina kompisar sa att du inte var min stil. Att jag skulle se mig för. Du var så självupptagen och arrogant. Jag trodde att det var en sån kille jag ville ha. Att du var precis vad jag behövde. Men du gav mig ingenting. Förutom kunskapen att se svin som dig på långt håll. Du gav mig mig möjligheten att hålla er borta. Nu får ni inte ens chansen till att hälsa. Ni luktar svin. Ingen flicka behöver er. Framförallt inte jag.


Du ger grisen ett dåligt namn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0