Du var så passionerad.



Det här är faktiskt vi på stranden i Spanien.

Vi kände knappt varandra. Du hade sett mig långt innan jag ens visste vem du var. Vi jobbade på samma företag. Du bjöd ut mig på lunch. Min kille tyckte det var olustigt hur jag hela tiden pratade om dig. Jag lämnade honom för dig. Du kom som en räddning. Tog mig ur någonting dåligt. Jag skulle till spanien. Du stod inte ut med tanken att jag skulle åka ifrån dig. Så du åkte med. Vi bodde på ett litet hotell ihop. Du var så passionerad. Jag kan sakna det hos killar jag träffat efter dig. Jag kan se hur vi låg och stirrade upp i taket på fläkten och höll varandras händer. Vi skrattade mycket du och jag. Vi köpte en massa spanska korvar och ostar. Vi satt på hotellrummet i underkläder och skrattade tills vi grät. Du satt bredvid mig när jag badade och vi skrattade ännu mer. Jag såg en ring i en liten butik. När jag låg och sov gick du och köpte den till mig. Du låtsades att du skulle posta vykort. När vi kom hem var jag helt såld på dig. Din långa kropp. Du var så klumpig. Ditt bruna hår och dina stora blå ögon. Du ville visa mig för hela världen. Vi gjorde slut. Det var du och jag i två år. En vecka efter åkte jag till samma plats i Spanien där vi var. Det var vidrigt. Jag gick ut och dansade men bara grät. Låg på stranden och grät. Stod på balkongen och grät. Satt på restauranger och grät. Grät hela flygresan hem. Det tog lång tid innan jag kom över dig. Alldelles för lång tid.




Kommentarer
Postat av: Carro

Du skriver så fint att man t.o.m. känner så som du känner (relaterar själv till sånt som hänt i mitt liv). Aldrig läst en så fin blogg som din! Tack för upplevelsen.

2009-09-30 @ 17:10:19
URL: http://almostseethesea.blogspot.com/
Postat av: Fiffi

Om du visste hur himlans glad jag blev nu. Precis vad jag behövde höra. Tack Carro.

2009-09-30 @ 17:24:34
Postat av: mirja

AAHHH men fiffi!! Vad gulligt! Jatte jattefint verkligen om min kara. Om er. Bada mina kara. Visste inte vissa av de grejerna du namnde. Puss sota du!!!!!

2009-10-04 @ 08:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0