Hej, jag heter Fiffi och jag är taximissbrukare.



Jag älskar att åka taxi i London. Bilarna är fina och man kan sitta mitt emot varandra.

Jag har missbrukat taxi i ett flertal år nu. Det var värre förut. Jag åkte taxi varje dag. Till jobbet och hem. Det var så illa att flera olika chaufförer började känna mig. Jag behövde bara sätta mig och säga att jag skulle till jobbet så var vi iväg. Adresser behövdes inte med mig. Jag var ju en regular. Jag hade flera olika specialnummer till olika bolag. Guldkund. Men jag har blivit bättre. Ett tag åkte jag bara taxi till dig. För att jag ville komma fram till dig så snabbt som möjligt. Idag har jag nästan slutat helt. Men om du ville att jag skulle komma till dig nu skulle jag slänga mig i en taxi direkt oavsett var jag än befann mig. Jag skulle lägga mina sista slantar på att ta mig till dig så snabbt som möjligt. Du skulle komma att bli min viktigaste taxiresa.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emil klang

mycket vackert!

2009-09-28 @ 06:05:22
URL: http://www.emilklang.com
Postat av: Fifflo

Tack Emil

2009-09-28 @ 11:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0