Two in one.


Vissa kanske skulle anse min relation till tomater onormal.

Det är fint att känna hans tunga i min mun. Det är också fint att äta tomater med lök. När jag var liten övade jag på att hångla med tomater. Jag bet en tugga och sen gick jag loss. Inte bara lärorikt men också rågott. Rocco säger att man kan hångla med sin axel också. Men Det är lättare att åka dit på det. Om någon kommer på en med en tomat så kan man ju bara låtsas äta den. Den får inte vara för kall. Jag vet inte var jag fick idén ifrån. Jag tänkte kanske att tomater är röda som läppar och blöta som munnar inuti. Jag tycker alla borde äta mer tomater och hångla oftare. Händer överallt och tungor ihop är magiskt. Om du är rädd för att hångla så öva lite på en tomat först.







Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Johansson

Haha! Underbart inlägg. Minns att det tipsades om dessa övningar i Kamratposten.

2009-09-25 @ 21:29:40
URL: http://constancias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0