Jag köpte sån där mjölk idag.


Som vi brukade ligga hos varandra.

Den där sorten du tycker om. Jag brukar köpa saker jag ätit med dig eller mat du tycker om när jag saknar dig. Det känns lite bättre då. Fast det måste ju sluta nångång. Det blir svårt. För vi gillar så mycket av samma saker. Musiken har känts okej. Utan dig. Men det var någon kväll här då det regnade och jag bara önskade att när jag tittade ut genom mitt fönster skulle du stå här nere på min gata. Att du ville komma upp och låta mig klänga på dig. Vi skulle stå i min hall. Det skulle vara en blöt pöl under dina skor. Mina barfota fötter skulle stå i den för jag står så nära. Hänga upp dina blöta kläder och ligga naken intill dig. Det kommer regna hela hösten har jag en känsla utav. Typiskt. Men också fint att du är med mig en hel årstid. Fast ändå inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0