En liten del av min blogg dör med dig.




Sist jag tittade ut genom ett flygplansfönster satt jag bredvid dig. Sist jag läste ett sms var det från dig. Sist jag åt var det mat du lagat. Sist jag grät var det över dig. Sist jag pratade var det om dig. Men jag lämnar allt bakom mig nu. För det måste göras. Jag måste få komma över dig. Äta andras mat. Resa med andra. Gråta över andra. Prata om andra. Du är ett fint kapitel i mitt liv. Du har fått flera kapitel i min blogg. En liten del av min blogg dör med dig. Du var värt det. Vi har tyckt om att skriva om dig. Det är med största saknad vi nu säger adjö.




Kommentarer
Postat av: carima neusser

sötis. poet!

2009-09-30 @ 14:11:41
Postat av: Fiffi

Tack Carima.

2009-10-07 @ 15:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0