Andra killar påminner mig om dig.

Med dig kunde jag vara mig själv.

Det är inte så att andra killar påminner om dig. Dom påminner mig själv om dig. Får mig att minnas hur saker var med dig. Första mötet med en ny kille är enkelt. Det är resterande möten som får mig att tänka på dig. Får mig att komma ihåg hur jag kunde vara mig själv med dig. Jag behövde aldrig låtsas. Vara någon annan. Du gillade mig som jag är. Du gillade saker hos mig som andra killar ofta vill ändra på. Jag kommer aldrig att ändra vissa saker hos mig. Tona ner mig. Då skulle det inte vara jag. Och då skulle inte lika fina män som du kanske se mig.

Helt mig själv.




Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt bra Skrivet. skulle du gå ennu djupare i texten och förklara din väg i livet skulle jag verkligen läsa :D . fortsätt så här har du en bok snart :D

2010-04-16 @ 12:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0