Jag ser dig varje gång jag ser mig i spegeln.


Du kysstes alltid så passionerat.

Det var en sen kväll. Vi båda hade druckit för mycket. Du luktade regn. Du var så lång. Var rolig och känslig. Dina långa ben slingrade runt min kropp. Jag älskade att sova så. Vi hånglade helt blöta i min säng. Hela den natten hade det regnat. Vi klädde av varandra. Du drog min klänning över huvudet. Det kändes som dina byxor hade tusen knappar. Nästan alla dina jeans var prydda med knappar. Ingen gylf. Du var varm. Jag kall. Du slängde mig på sängen och våra huvuden slogs ihop. Jag skrattade men kände hur min tand gick sönder. Din framtand slog emot min. Jag kände med tungspetsen mot min tand medan du tog på mig. En stor flisa av min annars perfekta framtand var borta. Vi somnade omslingrade och blöta. Långt efter dig och mig och en annan pojkvän senare. Ser jag fortfarande dig varje gång jag ser mig själv i spegeln.

En stor flisa av min tand fattas. Men minnet av dig är med mig för evigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är helt underbar!! Hög igenkänningsfaktor!! /b

2010-08-14 @ 01:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0