Min film.



Hon som spelar mig är lik mig när jag var liten.


Hon äter glass och pratar om pojkars händer i jeansfickor.

Det kan inte vara meningen att det ska vara såhär. Här om morgonen när jag klev upp så spelades en låt. Inte bara i mitt huvud utan som om jag var med i en film. I en film om en flicka som inte kan sluta tänka på kärlek. En speciell kärlek. Den börjar lite tyst och spelas varje morgon. Den är inte med mig hela dagen utan bara när jag påminns om dig. Det är vissa saker jag inte kan förklara. Hur saker faktiskt får mig att tänka på dig. Jag skriver nya scener varje dag. För filmen är jag. En dag vill jag berätta allt för dig. Berätta om min film.

Filmen om mig utan dig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0