Vi festade mycket du och jag.



Den här bilden togs på mig bara någon dag efter vi gjort slut. Jag var på en fest och grät över dig.

Ibland får jag höra saker om dig. Blir lika förvånad varje gång. Du gjorde slut med mig. Det var väldigt dramatiskt. Jag trodde du var arg på mig. Men jag har fått höra att du verkligen var ledsen över mig. Sårad. Det gör att jag vill ringa dig. Ofta på fester kommer jag över folk som känner dig. Dom vet alltid nåt om oss som jag inte visste. Att du var galen i mig. Och jag får höra att jag är hon som sårade dig djupt. Knäppt. Jag såg det tvärtom. Jag var galen i dig. Och om det känns lite bättre så sårade du mig också. Väldigt djupt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0