Det vi hade var ren passion.

Vi gjorde alltid samma sak. Utan att veta om det.

Vi kunde inte leva utan varandra. Det vi hade var ren passion. Du backade mig hur kraftigt jag än gjort bort mig. Och jag dig. Folk såg oss överallt tillsammans. Ville man ha mig fick man köpa dig också. Vi sov ihop nästan varje natt. Gjorde vi inte det stod vi inte ut. Du var allt för mig. Vi föddes med samma heta temperament. Båda slavar för kärleken. Vi kunde bråka öppet. I mataffären. På bussen. I telefon. Men vi löste det alltid. Älskade hur vi pratade om allting. Hur du tog på mig. Hur vi planerade vår framtid. Långa nätter på stan. Sena mornar i sängen. Jag kunde inte se mitt liv utan dig. Du och jag var äkta kärlek.

Idag har du barn och en ny kärlek vid din sida. Men. Rosanna. Du kommer alltid att vara min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0