Din hy var så vit.

Vi hade alltid otur med vädret på Mariaberget. Precis som vi gillade det.

Vi satt på en bänk uppe på Mariaberget. Vi hade precis träffats. Jag hade pojkvän. Du var kär i mig. Jag visste om det. Såg hur du tittade på mig. Det regnade och du höll din jacka över våra huvuden. Vi delade på dina hörlurar till din ipod. Lyssnade på nåt som du tyckte om. Din hy var så vit. Dina läppar var torra. Jag ville blöta dom. Regnet fastnade på din kind. Vi visste att vi var tvungna att vara med varandra. Du sov hos mig den natten. Vi gjorde ingenting. Låg och tittade på dig när du sov. Du passade mycket bättre i min lägenhet än min pojkvän. Jag gjorde slut med honom. Vi sågs igen. På Mariaberget. Sen var jag din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0