Mitt Paris i bilder.


Det regnade när planet landade i Paris.


Vi gick till en bar. Där var han. I randigt.



Vi tittade på varandra mellan människorna. Höll handen i smyg.


Jag somnade ensam. Precis som jag ville ha det.


Frukost. Hans smak satt kvar.


Vid lunch var smaken borta.


Jag var sugen på nåt nytt.



Så vi åkte buss. Där såg jag en söt flicka genom fönstret.


Väl framme vid miljöombytet.


Blev jag kär i servitören.


Därför stannade vi en stund.



Men kärlek gör mig hungrig. Det krävde ett nytt miljöombyte.


Löksoppan fick stilla mig.



Äntligen kväll igen. Den spenderade vi på Chez Omar.



Där blev jag religiös.



Och kär igen. Denna gång i maten.



På vägen hem till hotellet köpte jag mig mitt efterlängtade minitorn.



Somnade med mig själv igen.



Nästa frukost var jag uttråkad.



Så jag hoppar direkt till kväll.



Och gåslever.



Och nya kärlekar.


Och sniglar.


Tack Paris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0