Ny adress.

I mina lådor ligger nya trosor. Inga som du har dragit av mig.

Jag har flyttat. Det är lite som en dröm. Helt ny gata. Helt nya kvarter. Jag har flera rum. Jämtemot min förra lägenhet känns det som att jag bor i ett palats. Allting är nytt. Mitt mobilnummer. Till och med färgen på väggarna. Jag sålde alla mina gamla möbler. Har ett badkar. Badar två gånger om dagen. Min gasspis luktar gott. Bara några få män har fått hälsa på. Jag har högt i tak. Bor högst upp. På femte våningen. Jag är van att bo högt uppe. Jag växte upp på femte våningen i Vasastan. Här bor jag och mina nya trosor i säkert fem år. Sen flyttar jag nog igen. Kanske hem till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0