Packat och klart.

Ni följer nog med mig ändå.

Jag är på väg ut genom porten. Den port jag bott bakom i över fem år. Bakom den port där tre av mina största kärlekar sovit över. Där tre av mina största kärlekar tagit slut. Att flytta känns viktigt för mig. På många sätt. Inte minst för att jag växt ur lägenheten. En stor del är att jag vill gå vidare med mitt liv. Med min kärlek. Sprida den på nya platser. I nya rum. I nya kvarter. Det ska bli härligt. Och det är precis vad jag behöver. Jag säger adjö till Krukmakargatan. En gång för alla. Men mina kärlekar kommer alltid finnas med mig i mina tankar. Och i mina texter. Vart jag än flyttar. Det vill jag aldrig ändra på. Ni följer med mig överallt. Jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt.
Någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0