Hej Bullen.

Som vanligt är det inte tjejen på bilden som skrivit brevet.

"Hej Bullen, jag har ett problem. Det är just nu jag inte ska känna såhär. Eller så är det precis nu jag ska känna såhär. Det är hemligt och genant. Att min puls slår lite extra och att jag drar på munnen hela tiden. Jag tänker förbjudna tankar. Han höll i mina fötter och jag i hans när vi låg skavfötters. När vi ligger nära känner jag mig helt lugn. Han får mig att skratta. Om inte annat att svettas. Jag börjar fundera på om det här är farliga saker. Men jag vill inte att det ska ta slut. Jag känner pirret om ni förstår. Hjälp vad ska jag göra?"

/Fiffi Jenkins

Kommentarer
Postat av: anonym m

hej cool tjej!



ha det gött!



kram!

2011-11-22 @ 17:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0