Du var aldrig dum mot mig.


Hur du än satt, gick eller gjorde var du alltid svinsnygg. Den snyggaste killen jag haft.

Du var aldrig dum mot mig. Inte en endaste gång. Din bara överkropp under din öppna munkjacka var full med tårar. Du hade lämnat dörren öppen. Bara för min skull. Du låg på soffan. Jag tittade på dig från hallen. Tyckte om tanken av att du inte visste om att jag var hos dig. Stod kvar extra länge. Du var ledsen. Ledsen över mig. Det regnade. Ditt fönster stod vidöppet. Man kände att du rökt cigaretter utan stopp. Du smakade extra sött när du var ledsen. Din underläpp smakade av sirap. Jag la mig på dig. Du tog i mig men jag kände hur du egentligen inte ville. Du var för ledsen. Som så många andra gånger när jag varit dum pratade vi inte om saken. Du bara lät mig komma undan med sån skit. Jag vill så gärna att du ska veta hur kär jag var i dig. Jag var bara inte van vid att det fanns killar som du.

Du är den finaste killen jag varit nära. Någonsin.

Kommentarer
Postat av: Lilbrosan!

Inspirerande!

2011-02-17 @ 17:45:27
Postat av: Vick2ria

Jävlar. Du är bra.

2011-06-16 @ 00:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0